Про підсумки роботи зі зверненнями громадян,що надійшли у 2022 році до Ананьївської міської ради

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Ананьївській міській раді проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, забезпечення кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

До Ананьївської міської ради у 2022 році надійшло 618 звернень громадян, що на 820 звернень менше ніж за аналогічний період 2021 року (1438).

На особистому прийомі керівництвом міської ради розглянуто 202 звернення, що на 70 звернень менше у порівнянні з минулорічним показником (272). Особистий прийом громадян керівництвом міської ради здійснюється відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням Ананьївського міського голови від 14.12.2021 року №200/од-2021 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Ананьївської міської ради на 2022 рік».

За результатами розгляду звернень:

  • 229 звернень вирішено позитивно (37%);
  • 372 звернення – дано роз’яснення (60%),
  • 5 звернень переслані на розгляд за належністю (1%).
  • 12 звернень залишаються у роботі (2%)

Впродовж 12 місяців 2022 року на адресу міської ради повторних звернень не надходило.

До міської ради протягом звітного періоду надійшло 13 колективних звернень. Їх кількість у порівнянні зі звітним періодом 2021 року зменшилась на 48. Всім колективним зверненням Ананьївська міська рада приділяє максимум уваги, тому вони всебічно проаналізовані, детально розглянуті та заявникам у встановлений термін надані відповіді.

Протягом січня – грудня 2022 року до міської ради надійшло 40 звернень від представників пільгових категорій.

З них від:

– учасників бойових дій – 5;

– інвалідів ІІ, ІІІ груп – 30;

– багатодітних сімей – 5;

Розгляд звернень від громадян пільгових категорій та вирішення порушених у зверненнях питань є пріоритетним в роботі міського голови та керівників структурних підрозділів Ананьївської міської ради, а отже усім зверненням було приділено особливу увагу та всі вони були вчасно і об’єктивно розглянуті.

За класифікацією, протягом дванадцяти місяців 2022 року до Ананьївської міської ради надійшло 618 заяв, що складає 100% усіх звернень. Пропозицій та скарг не надходило.

У зверненнях громадян до Ананьївської міської ради було порушено 618 питань різної тематики:

 Зміст питанняКількість питань,порушених у зверненнях за січень – червень 2019 року % від загальної кількості питань
Аграрна політика і земельні відносини17928,9
Транспорт і звязок40,7
Соціального захисту23838,5
Праця і заробітна плата172,7
Охорона здоров’я81,3
Житлового господарства345,5
Комунального господарства6510,5
Екології  та природних ресурсів101,6
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку реалізації прав та свобод громадян223,6
Сім’ї, дітей, молоді, ґендерної рівності, фізичної культури і спорту203,2
Освіта40,7
Діяльності органів місцевого самоврядування10,2
Інше162,6

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян в Ананьївській міській раді за 2022 рік розміщено на офіційному веб-сайті Ананьївської міської ради.

Відділом діловодства апарату Ананьївської міської ради проводиться щотижневий та щомісячний моніторинги розгляду звернень громадян.

Стан роботи зі зверненнями громадян перебуває під постійним контролем Ананьївського міського голови.

Людмила Самсонова, начальниця відділу діловодства та організаційної роботи апарату Ананьївської міської ради