Військово-лікарська комісія потребує трансформації. Як забезпечити зручний сервіс для героїв, які отримали поранення
Війна поставила нові виклики перед українськими захисниками та захисницями, які отримали поранення. Зараз вони вимушені проводити час у чергах військово-лікарської комісії (ВЛК) та займатися паперовою тяганиною, щоб це підтвердити.
Щоб військові отримали зручні умови для проходження ВЛК та уникнули бюрократичної тяганини, процедура комісії потребує цифровізації. Завдання держави — забезпечити їм таку можливість, адже кожен військовий щодень виборює нашу свободу і перемогу на полі бою.
Тому команда Мінцифри разом з Міністерство оборони України, Міністерство охорони здоров’я України, Мінветеранів, Міністерство соціальної політики України розробили план з удосконалення (https://thedigital.gov.ua/news/bez-byurokratii-ta-cherg-yaki-reformi-neobkhidni-viyskovo-likarskiy-komisii-shchob-zakhisniki-i-zakhisnitsi-pislya-poranen-otrimuvali-nalezhne-obslugovuvannya) роботи військово-лікарських комісій.
Основні подальші кроки:
🔹 автоматизувати процеси, щоб зменшити навантаження на поранених військовослужбовців;
🔹 унормувати електронні документи у військових закладах і обмін ними, щоб прибрати паперову тяганину і черги;
🔹 запровадити можливість реабілітації поряд з місцем проживання;
🔹 надати належне сервісне обслуговування поранених (вода, ввічливість персоналу, безбарʼєрність приміщень тощо);
🔹 провести професійну перепідготовку лікарів у питаннях ВЛК.
Це лише частина змін, яких потребують процеси ВЛК. Адже зручний сервіс має бути доступним для кожного.