Що завдає шкоди психічному здоров’ю на робочому місці та як цього уникнути?
Дратуєтеся від робочих повідомлень? Хочете накричати на колегу? Постійно відкладаєте робочі завдання? Добре психічне здоров’я допомагає дати раду з викликами та труднощами не лише вдома, а й на роботі.
Що завдає шкоди психічному здоров’ю на робочому місці та як цього уникнути?
Погана комунікація та стиль управління створюють напругу у стосунках, погіршують психічне здоров’я та підвищують стрес на роботі.
Керівники, які не допомагають співробітникам вирішувати проблеми, можуть сприяти тому, що ті почуваються перевантаженими та невмотивованими. Важливо, щоб менеджери пояснювали найкращі способи виконання робочих завдань, і були доступні для запитань.
Очікування, що працівники будуть постійно працювати на найвищому рівні, тисне на них та призводить до збільшення робочого навантаження, стресу та емоційного виснаження.
Страх втратити роботу та не могти забезпечити себе або свою сім’ю стає загрозою для психічного благополуччя людини.
Як проблеми з психічним здоров’ям впливають на роботу?
Коли ви почуваєтеся добре психічно та емоційно, то швидко адаптуєтеся до змін, є гнучкими та витривалими, робите значний вклад у роботу команди.
Погане психічне здоров’я призводить до відсутності мотивації та зосередженості, адже розум “блукає”, зосереджуючись не на роботі, а на проблемах.
Знижується продуктивність роботи, творчість та витривалість. Ми не маємо ресурсів, щоб добре працювати.
Погане психічне здоров’я впливає на ваше повсякденне життя та самопочуття. Виникає соціальна тривожність,знижуються когнітивні здібності та пам’ять.
Погане психічне здоров’я може призвести до дискомунікації або ж надмірної емоційності у спілкуванні з колегами. Ми можемо говорити пасивно-агресивним тоном, недослуховувати або бути негативно налаштованими до співробітників.
Через погане психічне здоров’я ми не контролюємо свої імпульси, приймаємо неправильні рішення, не дотримуємося дедлайнів, не виконуємо обов’язків або політики компанії.
Як зміцнити психічне здоров’я на робочому місці?
Нові дослідження показують, що уроки йоги або заняття танцями в офісі не впливають та рівень стресу та загальний емоційний добробут працівників.
Методи, які допомагають:
відкрита комунікація;
можливість кар’єрного зростання;
фінансова, психологічна та фізична безпека;
свобода у прийнятті рішень;
чіткість посадових обов’язків та завдань;
підтримка керівника.
А як ви даєте раду зі стресом на роботі?