Видача довідок

Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про захист персональних даних», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 року №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»

Відповідно до Положення про порядок видачі довідок відділом діловодства та організаційної роботи апарату Ананьївської міської ради, затвердженого рішенням Ананьївської міської ради від 21 квітня 2023 року № 805-VІІІ «Про затвердження Положення про порядок видачі довідок відділом діловодства та організаційної роботи апарату Ананьївської міської ради»

З метою отримання довідки заявник подає наступні документи (за умови пред’явлення оригіналів):

№ п/пВид довідкиПерелік документів, на підставі яких формуються довідки
123
1Відомості про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ про особу та всіх зареєстрованих членів сім’ї;- свідоцтва про народження малолітніх та неповнолітніх дітей, або паспорт для дітей віком від 14 до 18 років;- будинкова книга
2Довідка про реєстрацію місця проживання особи– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ про особу та всіх зареєстрованих членів сім’ї;- свідоцтва про народження малолітніх та неповнолітніх дітей;- будинкова книга;
3Довідка про місце проживання без реєстрації– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- свідоцтва про народження малолітніх та неповнолітніх дітей;- акт про фактичне проживання особи;
4Довідка про наявність пічного опалення– паспорт заявника або інший посвідчувальний документ про особу та всіх зареєстрованих членів сім’ї;- будинкова книга;- акт про наявність/відсутність пічного опалення;
5Довідка про зареєстрованих осіб на день смерті спадкодавця (на день відкриття спадщини)– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- копія свідоцтва про смерть члена сім’ї, родини;- документ, що підтверджує родинні відносини;- будинкова книга;- акт про спільне проживання (за необхідністю) ;- заповіт (за необхідністю);
6Довідка про склад сім’ї– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- свідоцтва про народження малолітніх та неповнолітніх дітей, або паспорт для дітей віком від 14 до 18 років;- довідка з навчального закладу в разі стаціонарного навчання на дітей віком до 23 років;- довідка з Державного реєстру актів цивільного стану щодо статусу дитини ( за необхідністю); – копія свідоцтва про шлюб (розлучення);
7Інформація про склад сім’ї (для соціальних виплат)– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- свідоцтва про народження малолітніх та неповнолітніх дітей, або паспорт для дітей віком від 14 до 18 років;- довідка з навчального закладу в разі стаціонарного навчання на дітей віком до 23 років;- довідка з Державного реєстру актів цивільного стану щодо статусу дитини( за необхідністю);- свідоцтво про шлюб (розлучення);
8Довідка про здійснення поховання– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- свідоцтво про смерть;- витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть;
9Довідка-характеристика з місця проживання– видається за вимогою заявника, або за запитами правоохоронних органів на підставі матеріалів щодо притягнення громадян до адміністративної відповідальності, наявних в міській раді скарг, заяв на дії запитуваних осіб;
10Довідка щодо перебування дитини на утриманні одного з батьків– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- свідоцтва про народження малолітніх та неповнолітніх дітей, або паспорт для дітей віком від 14 до 18 років;- інші документи, що підтверджують перебування на утриманні померлого годувальника;- акт про спільне проживання;
11Довідка про те, що заявник народила та виховала дитину/дітей до певного віку– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- свідоцтва про народження малолітніх та неповнолітніх дітей;
12Довідка про те, що заявник не є членом особистого селянського господарства– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- реєстраційний номер облікової картки платника податків (індивідуальний ідентифікаційний номер) заявника;
13Довідка до нотаріальної контори про склад зареєстрованих громадян за даною адресою на момент відчуження нерухомого майна (купівля-продаж, дарування, інше)– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- будинкова книга (адресна картка, картка реєстрації особи)-документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості (свідоцтво про право на спадщину, витяг з Реєстру прав власності, інше);
14Виписка з погосподарських книг– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- свідоцтво про смерть особи, в разі виписки з погосподарської книги особового рахунку домогосподарства на померлого;
15Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб із зазначенням власника будинку/квартири– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- будинкова книга (адресна картка, картка реєстрації особи)- документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості;- паспорти та свідоцтва про народження малолітніх та неповнолітніх дітей та всіх  інших зареєстрованих осіб;
16Довідка, що не перебуває в трудових або цивільно-правових відносинах– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- трудова книжка;- форма ОК-5, ОК-7, видана Управлінням ПФУ;
17Довідка, що приймав/не приймав участі у приватизації державного, комунального житлового фонду– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- книга реєстрацій квартир, одноквартирних будинків, що належать громадянам на праві приватної власності внаслідок приватизації державного (комунального) житлового фонду;
18Довідка про спільне проживання подружжя на день смерті одного із них для переоформлення пенсії– паспорт громадянина України (заявника) або інший посвідчувальний документ;- свідоцтво про смерть;- будинкова книга (адресна картка, картка реєстрації особи);- свідоцтво про шлюб.

Відповідальність за факти, викладені в заяві, та достовірність поданих документів несе заявник.          Діловодами відділу діловодства та організаційної роботи апарату Ананьївської міської ради в межах повноважень, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», та у спосіб, визначений чинним законодавством України, видаються також і інші довідки за вимогою. Даний перелік неповний, звертайтеся за більш детальною інформацією до Ананьївської міської ради.