ПС: споживачі мають змогу повідомляти про порушення у сфері роздрібної торгівлі
ДПС звертає увагу споживачів товарів (послуг) про можливість інформування про виявлені значні порушення у сфері роздрібної торгівлі.
Так, покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі:
🟢 відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;
🔵 незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;
🟢 продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;
🔵 інші порушення.
При інформуванні про факти порушень необхідно:
✅ представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;
✅ повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування(sad) поштову адресу та контактний телефон;
✅ надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;
✅ чітко вказати, яке порушення виявлено.
‼️Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.
Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення:
☎️ 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).
Також можливо повідомити про виявлені порушення безпосередньо до Головного управління ДПС в Одеській області:
☎️ 0973257103
0678194160
ДПС України
☎️0680189152
👍 Дякуємо всім за активну громадянську позицію у такий складний для держави час.