Інколи в заявників виникає потреба змінити банківські реквізити картки єВідновлення, коли банк відмовляє у проведенні платежу. Наприклад, якщо карта була заблокована до зарахування коштів чи в реквізитах була допущена помилка.
Процедура зміни реквізитів буде залежати від того, як була подана заява єВідновлення: через застосунок Дія, портал Дія чи ЦНАП.
Якщо заява була подана через застосунок Дія, то заявник отримує сповіщення що платіж був відхилений банком та одразу може змінити реквізити в застосунку.
Якщо заява була подана через портал Дія, то заявник отримує сповіщення на пошту і йому необхідно авторизуватись на порталі в своєму кабінеті користувача та змінити реквізити у раніше поданій заяві.
Якщо заява була подана особисто заявник або законними чи уповноваженими представниками заявника через ЦНАП, то необхідно звернутись в ЦНАП та змінити реквізити. Це може бути будь-який ЦНАП, а не лише той, де ви подавали заяву вперше.
Нагадуємо, що для зміни реквізитів заявник повинен мати активні рахунки єВідновлення в одному з банків-партнерів програми. Перелік банків-партнерів можна переглянути на сайті програми https://erecovery.diia.gov.ua/