Заклик до представників бізнесу щодо дотримання вимог під час “повітряної тривоги”

російський агресор продовжує завдавати ракетних та авіаційних ударів по цивільній інфраструктурі на території України.

Звертаємося до власників бізнесу з вимогою дотримуватися інструкцій при отриманні сигналу повітряної тривоги. Власники торговельних закладів та інших об’єктів, де масово перебувають люди, повинні подбати про безпеку відвідувачів.

Відповідно до вимог, регламентованих Кодексом цивільного захисту України, до завдань і обов’язків суб’єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить виконання заходів цивільного захисту на належних/підпорядкованих йому об’єктах.

Під час оголошення повітряної тривоги працівники підприємств, установ та організацій всіх форм власності в обов’язковому порядку повинні негайно залишити свої місця роботи та перейти в найближчі укриття, які можна покидати лише після офіційного відбою.

Окрім того, під час повітряної тривоги адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ/кафе/ресторану/ринку за допомогою об’єктової системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система) повідомляє відвідувачів про повітряну тривогу. Наступним кроком адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ/кафе/ресторану/ринку інформує всіх відвідувачів про найближче сховище (укриття).

Необхідно зробити доступною інформацію про порядок дій на випадок повітряної тривоги: на вході та/чи на видному місці розмістити повідомлення про припинення роботи закладу під час тривоги, про необхідність залишити приміщення та рухатись до найближчого укриття.

Під час повітряної тривоги весь персонал і відвідувачі повинні негайно пройти до найближчого укриття. Тож, закликаємо власників та керівників магазинів/супермаркетів/ТЦ/ТРЦ/кафе/ресторанів/ринків вжити максимальних заходів із дотримання безпеки під час повітряної тривоги як для працівників, так і для відвідувачів!

Пам’ятайте, під час війни повітряна тривога – це сповіщення про реальну небезпеку удару з повітря.